Objednávky dnes přijaté budou doručeny až po Vánocích.

Nejčastější problémy, poruchy sluchátek, které reklamujete

Často si můžete pomoci s nefungujícími sluchátky sami. Níže si můžete projít nejčastější příčiny poruch a jejich možné řešení. Ušetřete čas i peníze.

Problem se sluchátky

Obecné problémy

Jedno sluchátko nehraje, je tiché

Na vině je ve velké většině případů ušní maz. Důkladně sluchátko zkontrolujte, maz někdy nemusí být ani vidět, sluchátka vyčistěte. Více viz. článek.

Sluchátko nehraje basy

Vyměňte špunty sluchátek a zkontrolujte čistotu mřížky viz. výše.

 

Kabelová sluchátka

Sluchátko šumí, vypadává zvuk

Pravděpodobně se jedná o poškozený kabel více viz článek.

Sluchátko probíjí, rezonuje

Nejedná o probíjení ale o mechanické zvuky způsobené kabelem. U sluchátek s vyměnitelným kabelem se může jednat o uvolněné piny ve sluchátkách. 

 

Bezdrátová sluchátka

Sluchátka mobil nevyhledá

Prověřte, že sluchátka správně spouštíte do párovacího režimu. Často je potřeba spouštěcí tlačítko déle držet (8s). Případně zkuste použít jiné zařízení. Další info v tomto článku a nebo zde.

Sluchátkům vypadává signál, přehrávání se seká

Zkuste sluchátka s jiným zařízením. Na mobilu zkuste nastavit nejvyšší hlasitost a pokud jde, utlumte pomocí tlačítek sluchátek.
Sekání může způsobovat nainstalovaný software (např. přehrávač), jiná Bluetooth nebo Wifi zařízení - zkuste sluchátka venku. Může to značit i nekompatibilitu (např. pokud jste měnili telefon).

 

Sluchátka nejde zapnout / nabít

Zkuste jiný nabíjecí kabel a nabíječku. Zkuste nepatrně nahnout nabíjecí konektor po zasunutí do sluchátek, zda se nejedná o špatný kontakt nebo opotřebení.

Sluchátka se rychle vybíjí

Pravděpodobně máte zapnutou nějakou funkci, která čerpá baterii. U řady sluchátek je nutné zvlášť vypínat ANC (potlačení šumu), rádio nebo MP3 přehrávač.

Sluchátka stále svítí nebo nelze vypnout

Na vině je voda, která se dostala dovnitř. Nechte sluchátka pořádně vyschnout, může trvat i 14 dní (u topení rychleji).

Sluchátka nereagují

Do sluchátek se pravděpodobně dostala vlhkost. Zkuste je nechat pořádně vyschnout 14 dní, pak nabijte a zkuste spustit.

Nelze měnit hlasitost

Aplikace na mobilu musí podporovat změnu hlasitosti, zkuste změnit zařízení. Pokud není zjevné mechanické poškození tlačítka tak může být na vině voda, která se dostala dovnitř. Zkuste nechat 14 dní vyschnout.

Automaticky se mačká tlačítko

Pokud není zjevné mechanické poškození tlačítka, tak se pravděpodobně dostala dovnitř voda. Nechte vyschnout.

Sluchátka hrají potichu

U některých sluchátek je možné regulovat hlasitost na mobilu a zvlášť pomocí tlačítek na sluchátku. Zvyšte hlasitost na mobilu na maximum a dolaďte pomocí hlasitosti na sluchátkách.

Jedno sluchátko nelze zapnout

Očistěte nabíjecí kontakty sluchátka i nabíjecí kolébky. Nabijte nejprve naplno nabíjecí kolébku, pak dejte obě sluchátka najednou nabít. Zkuste držet delší dobu celou plochou palce spouštěcí tlačítko/plošku sluchátka. Další info viz. zde dole.

Jedno sluchátko se nespojí s druhým

Při zapínání sluchátek mějte vypnutý Bluetooth na jiných zařízeních a sluchátka hned vedle sebe. Další info viz. zde dole.